Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Rejestry, ewidencje, archiwa

Podstawa prawna:

  1. Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 marca 2005r. w sprawie zasad wydawania oraz wzorów świadectw, dyplomów państwowych i innych druków szkolnych, sposobu dokonywania ich sprostowań i wydawania duplikatów, a także zasad legalizacji dokumentów przeznaczonych do obrotu prawnego z zagranicą oraz zasad odpłatności z wykonywanie tych czynności.
  2. Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997r (Dz. U. z 2002r Nr 101 poz.926) o ochronie danych osobowych.
  3. Statut Szkoły.
  4. Wewnątrzszkolny System Oceniania.

Informacja o prowadzonych w szkole rejestrach, ewidencjach i archiwach oraz o sposobach i zasadach udostępniania danych w nich zawartych.

W szkole prowadzone są rejestry, ewidencje. archiwa:

  • Księga zarządzeń dyrektora szkoły,
  • Księgi inwentarzowe,
  • Rejestr pracowników,
  • Ewidencja akt osobowych pracowników
  • Ewidencja zastępstw,
  • Protokoły Rad Pedagogicznych , Rady Rodziców,
  • Protokoły z posiedzeń Komisji Zdrowotnej,
  • Ewidencja zajęć pozalekcyjnych,
  • Księga uczniów,
  • Księga dzieci zamieszkałych w rejonie szkoły,
  • Księga druków ścisłego zarachowania
  • Rejestr legitymacji szkolnych
  • Rejestr korespondencji,
  • Ewidencja czasu pracy,
  • Ewidencja pieczęci i pieczątek,
  • Ewidencja wyjść służbowych,
  • Dokumentacja oceny ryzyka zawodowego,
  • Rejestr wypadków przy pracy i wypadków uczniów,
  • Archiwum dokumentacji szkolnej.

Składanie podań

  • Osoba starająca się o wgląd do dokumentów powinna złożyć podanie w sekretariacie szkoły.
  • Nauczyciele i pracownicy szkoły mogą ustnie zgłosić prośbę o wgląd na miejscu do dokumentów dotyczących spraw osobistych lub szkolnych z zachowaniem Ustawy
    o Ochronie Danych Osobowych.
  • Sporządzane są odpisy świadectw uczniów, którzy ukończyli szkołę oraz odpisy świadectw pracy pracowników zwolnionych po uprzednim złożeniu podania o wydanie w/w świadectw.
Dokumentacja klasowa
  • Dzienniki lekcyjne,
  • Sprawdziany, prace klasowe, testy,
  • Zeszyty uwag,

Nauczyciel powinien umożliwić wgląd rodzicom do wyżej wymienionych dokumentów
z zachowaniem Ustawy o Ochronie Danych Osobowych.

  • Statut Szkoły,
  • Wewnątrzszkolny System Oceniania,
  • Podstawy Programowe,
  • Protokoły Rady Rodziców.
Wydawanie zaświadczeń i duplikatów

Szkoła wydaje świadectwa, dyplomy, zaświadczenia i inne druki szkolne według zasad określonych w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu, powołanym na wstępie.
Ponadto szkoła na wniosek ucznia lub absolwenta, może wydać zaświadczenia dotyczące przebiegu nauczania.

Sposoby i zasady udostępniania danych zawartych w rejestrach i ewidencjach

Dokumenty udostępniane są powoływanym do tego organom kontrolującym na terenie placówki.

Podmiot udostępniający informację:
Publiczna Szkoła Podstawowa "Mileszki"
odpowiada: Dorota Szulkowska
data: 29-05-2015
wytworzył: Dorota Szulkowska
data: 29-05-2015
data: 29-05-2015
Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 29-05-2015 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 677